iCoook
MPM

Szukasz partnera w kuchni?
- ja gotuję!

Regulamin

REGULAMIN KONKURSU „JAK SMAKUJE MIŁOŚĆ”

(dalej zwany; „Regulaminem”)

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem konkursu „Jak smakuje miłość” (zwanego dalej Konkursem) jest MPM agd S.A. z siedzibą w Milanówku, kod pocztowy 05-822, ul. Brzozowa 3 wpisana do Rejestru Przedsiębiorstw KRS wydany przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 000399132,NIP: 5291798240, REGON:14580911, zwana dalej: ”Organizatorem”.
  2. Konkurs trwa od 25 października 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku. Okres trwania konkursu nie obejmuje wyłonienia Laureatów i wydania Nagród. Zakup produktów objętych Konkursem możliwy jest w okresie od 25 października 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku. Dokonywanie zgłoszeń w konkursie możliwe jest od 25 października 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku. W konkursie nie uwzględniane będą zgłoszenia dokonane przed lub po terminie zgłoszeń.
  3. Produktami biorącymi udział w Konkursie, są: termorobot iCoook MRK-18 i termorobot iCoook MRK-28 wprowadzone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (dalej łącznie: „Produkty Promocyjne”), nabyte w punktach sprzedaży detalicznej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej (dalej: „Punkt sprzedaży”). Do udziału w Konkursie uprawnia zakup Produktów Promocyjnych w okresie od 25 października 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku, z wykluczeniem części konkursu o nagrodę III stopnia, o której mowa w § 3 pkt. 1d, kiedy to określona jest jedynie końcowa data do wysyłania zgłoszeń – 31 grudnia 2021 r.
  4. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą liczbową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą gry losowej przewidzianej w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
  5. Konkurs prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

§2. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE

  1. Konkurs przeznaczony jest wyłącznie dla osób fizycznych pełnoletnich w chwili dokonywania Zgłoszenia, nabywających Produkty Promocyjne w Punktach sprzedaży jako konsumenci w rozumieniu 221 Kodeksu Cywilnego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740), mających miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (dalej: „Uczestnicy”). W Konkursie nie mogą brać udziału osoby zaangażowane w organizację lub przeprowadzenie Konkursu, pracownicy (tj. osoby świadczące pracę lub stałe usługi na podstawie umów cywilno-prawnych) Organizatora jak również członkowie najbliższych rodzin ww. pracowników i współpracowników, tj. ich małżonkowie, rodzice małżonków, rodzeństwo, wstępni, zstępni oraz  osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
  2. W Konkursie nie mogą brać udziału osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
  3. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie i ubiegania się o nagrody I lub II stopnia jest łączne wykonanie następujących czynności:
    1. zakup w Punkcie Sprzedaży Produktu Promocyjnego w okresie od 25 października 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku potwierdzony paragonem fiskalnym lub fakturą.
    2. zachowanie oryginału dowodu dokonania Zakupu Promocyjnego (paragon lub faktura)
    3. zgłoszenie Zakupu Promocyjnego w Konkursie w okresie od 25 października 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku (dalej: „Zgłoszenie”) poprzez wypełnienie formularza na stronie icoook.pl (dalej: „Strona Konkursu”) w którym należy podać:
      1. Imię i nazwisko, miejscowość oraz adres e-mail Uczestnika;
      2. numer dowodu dokonania Zakupu Promocyjnego (numer paragonu lub faktury), przed wpisaniem numeru do Formularza Zgłoszeniowego należy upewnić się w Punkcie sprzedaży, że jest to właściwy, wymagany Regulaminem Konkursu, numer paragonu; dowodem dokonania zakupu może być również paragon/faktura elektroniczna, która wydawana jest przez sklepy internetowe, wówczas należy podać numer takiego dokumentu
    4. udzielenie odpowiedzi na pytanie konkursowe „Jak smakuje miłość?” Rozwiązanie konkursowe musi być odpowiedzią pisemną sporządzoną w języku polskim i nie może liczyć więcej niż 1000 znaków łącznie ze spacjami (dalej jako „Zadanie konkursowe”)
    5. zapoznanie się z Regulaminem i zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą danych osobowych znajdującą się w Regulaminie, a także złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z powyższymi poprzez kliknięcie odpowiednich checkboxów;
  4. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie i ubiegania się o nagrody III stopnia jest łączne wykonanie następujących czynności:
    1. posiadanie Produktu Promocyjnego
    2. wykonania Zadania Konkursowego rozumianego jako umieszczenie na koncie instagramowym @mpm.agd fotografii przedstawiającej termorobot iCoook  oraz wykonanej za jego pomocą potrawy nawiązującej do konkursowego hasła „Jak smakuje miłość?”
    3. dodania hasthatów #jaksmakujemilosc #icoook
    4. termin zamieszczenia fotografii: 25 października 2021 r. – 31 grudnia 2021 r.
    5. każdy Uczestnik może dokonać jednego Zgłoszenia, tzn. zamieścić jedną fotografię potrawy
  1. Uczestnik jest zobowiązany zachować oryginał dowodu zakupu, potwierdzający zakup Produktu Promocyjnego zgłoszonego do Konkursu, w celu potwierdzenia uprawnień do Nagrody, z tym zastrzeżeniem, że data i godzina na dowodzie zakupu nie może być późniejsza niż data i godzina dokonania Zgłoszenia do
  2. Rozwiązania Zadań Konkursowych będą poddane ocenie Komisji w celu wskazania Laureatów pod względem kreatywności, oryginalności i zgodności z treścią Zadania
  3. Uczestnik może wziąć udział w Konkursie o Nagrodę I i II stopnia dowolną liczbę razy, jednak każde Zgłoszenie powinno być poparte odrębnym dowodem dokonania Zakupu Powyższe oznacza, że ten sam dowód dokonania Zakupu Promocyjnego może być podstawą do dokonania wyłącznie 1 (jednego) Zgłoszenia w Konkursie niezależnie od tego, czy potwierdza zakup dwóch czy większej liczby Zakupów Promocyjnych.
  4. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że treść i wizerunek Zadania konkursowego w ramach Zgłoszenia nie może naruszać: praw autorskich, praw do wizerunku lub dóbr osobistych osób trzecich; nie może zawierać treści powszechnie uznanych za obraźliwe, wulgarne, nawołujące do nienawiści lub nietolerancji na jakimkolwiek tle, treści erotycznych, propagujących  przemoc; nawiązywać w negatywny sposób do płci, wieku, niepełnosprawności, rasy, narodowości, przekonań politycznych, pochodzenia etnicznego, wyznania, orientacji seksualnej, religii, organizacji o charakterze religijnym, treści niezgodnych z prawem albo godzących w powszechnie  uznane wartości chronione prawem; naruszających dobre obyczaje, a także promujących markę konkurencyjną wobec marek należących do MPM agd S.A. Treść i wizerunek Zadania konkursowego nie może zawierać danych osobowych. Zgłoszenia zawierające powyższe treści niedozwolone albo niespełniające innych warunków wskazanych w Regulaminie, nie biorą udziału w Konkursie.
  1. Oryginał dowodu dokonania Zakupu Promocyjnego potwierdza dokonanie Zakupu Promocyjnego w rozumieniu niniejszego Regulaminu, jeżeli spełnia następujące warunki:
    1. jest prawdziwy tzn. wystawiony przez Punkt sprzedaży, faktycznie prowadzący detaliczną sprzedaż produktów, którego dane na nim się znajdują i nie jest podrobiony lub sfałszowany;
    2. nie jest uszkodzony nie budzi wątpliwości co do zawartych na nim treści czy ich autentyczności, a w szczególności nie jest przecięty, ucięty, naderwany, rozmazany, niewyraźny, jak też nie stanowi połączenia dwóch różnych paragonów/faktur;
    3. w liście zakupów jest słowo pozwalające stwierdzić, iż zakup dotyczy Produktu Promocyjnego, bądź też na dowodzie dokonania Zakupu Promocyjnego widnieje adnotacja Punktu sprzedaży pozwalająca stwierdzić, iż zakup dotyczy Zakupu
  2. Jeżeli z treści dowodu dokonania Zakupu Promocyjnego nie wynika, iż Uczestnik dokonał Zakupu Promocyjnego w Okresie Trwania Konkursu, na dowodzie dokonania Zakupu Promocyjnego powinna się znaleźć adnotacja dokonana przez przedstawiciela Punktu sprzedaży potwierdzająca fakt dokonania Zakupu Promocyjnego w okresie od 25 października 2021 roku do 31 grudnia 2021 Adnotacja taka musi być opatrzona pieczątką Punktu sprzedaży. W innym przypadku dowód  dokonania Zakupu Promocyjnego nie będzie uwzględniony w Konkursie.

§3. Nagrody

  1. Organizator przewidział w Konkursie do przyznania łącznie 43 nagrody, w tym:

Nagroda I Stopnia

– nagroda w postaci pięciu dwuosobowych zaproszeń (voucherów) na warsztaty kulinarne prowadzone przez Katarzynę Bosacką w hotelu Głęboczek Vine Resort & Spa w miejscowości Głęboczek Wielki.

  1. a) Zwycięzca otrzyma voucher na wyjazd w terminie od 24 lutego do 26 lutego 2022 Voucher ważny jest dla dwóch osób.  Wartość vouchera 4950,00 zł. Voucher obejmuje zakwaterowanie na dwie noce w pokoju dwuosobowym, wyżywienie w postaci śniadań, obiadów i kolacji oraz udział w dwóch blokach warsztatów kulinarnych. Szczegółowy program warsztatów zostanie przesłany do Zwycięzców po ogłoszeniu wyników konkursu.
  2. b) Termin wyjazdu jest nieodwołalny z wykluczeniem § 3 punkt 1.c. Zwycięzca przyjmując nagrodę akceptuje termin.
  3. c) W realizacji nagrody – warsztatach kulinarnych może brać udział wyłącznie osoba Zgłaszająca (Uczestnik konkursu) wraz ze wskazaną osobą towarzyszącą. Ostateczne dane osoby towarzyszącej zostaną przekazane do Organizatora najpóźniej do dnia 31.01.2022 roku.
  4. d) W przypadku czynników zewnętrznych wpływających na możliwość realizacji Nagrody (np. sytuacja epidemiczna uniemożliwiająca realizację wyjazdu ) Organizator przewiduje przeniesienie realizacji Nagrody na inny termin, uzgodniony z Laureatami

Nagroda II Stopnia

  1. e) 1 x Lodówka Side by Side MPM-439-SBS-15/WD o wartości 3069,00 zł
  2. f) 3 x Odkurzacz Bora MOD-47 o wartości 599,00 zł każdy
  3. g) 3 x Ekspres do kawy MKW-07M o wartości 599,00 zł każdy
  4. h) 30 x gadżet box iCoook o wartości 150 zł każdy

Nagroda III Stopnia

  1. i) 3x gofrownica MGO-13M
  1. Laureatom Nagród nie przysługuje prawo wymiany Nagród na nagrodę innego rodzaju ani na ich równowartość pieniężną.
  2. Laureatom Nagród nie przysługuje prawo przeniesienia prawa do uzyskania Nagrody na osoby trzecie.
  3. Jeden Uczestnik może wygrać więcej niż jedną Nagrodę w Konkursie, z zastrzeżeniem każdorazowego spełnienia warunków przyznania Nagrody w Konkursie.
  4. Nagrody zostaną wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi. Stosownie do treści 21 ust. 1 pkt. 68) ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1128 z późn. zm.), wartość Nagród II ( za wyjątkiem podpunktu e) oraz III Stopnia w Konkursie korzysta ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych.

    W przypadku Nagrody I Stopnia organizator konkursu przekaże uczestnikowi nagrodę pomniejszoną o 10% zryczałtowany podatek od wygranej. Kwota zostanie pobrana na podatek dochodowy od osób fizycznych, którą organizator potrąci i odprowadzi na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego. W przypadku Nagrody II Stopnia dotyczy tylko podpunktu e – Lodówka Side by Side MPM-439-SBS-15/WD organizator konkursu przekaże nagrodę Laureatowi pomniejszoną o 10% zryczałtowany podatek od wygranej. Kwota zostanie pobrana na podatek dochodowy od osób fizycznych, którą organizator potrąci i odprowadzi na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego. Organizator konkursu sporządzi deklarację PIT-8AR i wyślę ją do właściwego Urzędu Skarbowego w terminie do końca stycznia roku następującego po roku podatkowym, w którym przekazano nagrodę.
  1. Organizator powoła komisję składającą się z trzech przedstawicieli Organizatora (dalej: „Komisja”).
  • Do zadań Komisji Konkursowej należeć będzie:
    • nadzór nad prawidłowym przebiegiem Konkursu,
    • weryfikacja nadesłanych zgłoszeń pod kątem zgodności z Regulaminem,
    • stwierdzenie, że Uczestnik utracił prawo do nagrody zgodnie z Regulaminem,
    • rozpatrywanie reklamacji Uczestników,
    • Komisja Konkursowa podejmuje decyzje większością głosów.
  1. W terminie do 7 dni roboczych po upływie konkursu (tj. po 31.12.2021 roku) Komisja wybierze laureatów III Stopnia. W terminie do 14 dni roboczych po upływie konkursu (tj. po 31.12.2021 roku) komisja wybierze laureatów II Stopnia i I Stopnia. Ponadto Komisja wybierze 2 Laureatów rezerwowych do Nagrody I Stopnia na wypadek, gdyby Laureat Nagrody I Stopnia w wyniku niespełnienia warunków Regulaminu, utracił prawo do Nagrody I Zgłoszenia będą ocenione przez Komisję według własnego uznania jej członków jako najbardziej kreatywnych i oryginalnych odpowiedzi, których autorzy staną się laureatami Konkursu („Laureat”).
  2. Laureaci Nagród zostaną powiadomieni o wygranej za pomocą wiadomości przesłanej na adres poczty elektronicznej wskazany w zwycięskim Zgłoszeniu, najpóźniej do 20 stycznia 2022 roku. Organizator podejmuje 1 (jedną) próbę przesłania wiadomości do Laureata Nagrody. Laureat zobowiązany jest do potwierdzenia otrzymania wiadomości w przeciągu 3 dni roboczych od otrzymania informacji o zwycięstwie poprzez odesłanie wiadomości elektronicznej na adres wskazany w wiadomości o zwycięstwie.
  3. Nagroda nie podlega zamianie przez Organizatora na inną nagrodę rzeczową ani na jej równowartość pieniężną. Zwycięzca nie może przenieść prawa do przyznanej mu nagrody inną osobę.
  1. Laureat zobowiązuje się także do:
    1. podania danych własnych oraz w przypadku nagrody I stopnia także danych osoby towarzyszącej, tj: imię i nazwisko, adres e-mail (do prowadzenia dalszej korespondencji), numer telefonu, adres korespondencyjny na który wysłane zostaną nagrody
    2. złożenia oświadczeń, o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Konkursie
    3. przesłania Dowodu dokonania Zakupu Promocyjnego zarejestrowanego w ramach jego zwycięskiego Zgłoszenia
  1. Niespełnienie przez Laureata któregokolwiek z warunków przyznania Nagrody, o których mowa w 9 skutkuje utratą prawa do Nagrody. W takim przypadku Nagroda I Stopnia przechodzi na rzecz Laureata Nagrody I Stopnia z listy rezerwowej. Procedura będzie powtórzona w przypadku gdy Laureat Nagrody I Stopnia pierwszy na liście rezerwowej nie spełni warunków przyznania Nagrody o których mowa w pkt. 9.
  2. Nagrody II Stopnia oraz III Stopnia są wydawane przesyłką kurierską lub pocztową na adres wskazany przez Laureata Nagrody w korespondencji mailowej. Nagrody wydane zostaną najpóźniej do 31 stycznia 2022 roku.
  3. Podczas odbioru Nagrody, Laureat zostanie poproszony o podpisanie protokołu odbioru Nagrody. Organizator podejmuje wyłącznie jedną próbę doręczenia W przypadku nie podjęcia Nagrody przez Laureata, przechodzi ona na rzecz Organizatora.
  4. Organizator zamieści listę Laureatów Nagród na stronie internetowej icoook.pl najpóźniej 31 stycznia 2022 r. Na liście Laureatów Organizator wskaże imię i pierwszą literę nazwiska Laureata oraz miejscowość.

§5. AUTORSKIE PRAWA MAJĄTKOWE

  1. Przesłanie Organizatorowi przez Uczestnika rozwiązania Zadania Konkursowego, jest równoznaczne ze złożeniem przez niego oświadczenia, zgodnie z którym Uczestnik:
    1. potwierdza, że jest wyłącznym autorem rozwiązania Zadania Konkursowego, posiada wszelkie majątkowe i osobiste prawa autorskie do przesłanego rozwiązania Zadania Konkursowego, osobiście i samodzielnie zarządza własnymi prawami autorskimi, nikt inny nie jest upoważniony do reprezentowania jego praw w tym zakresie oraz, że jego prawa do rozwiązania Zadania Konkursowego nie są w żaden sposób ograniczone ani obciążone, że żadne osoby trzecie nie wystąpią w stosunku do Organizatora z żadnymi roszczeniami ani żądaniami z tytułu udzielonej licencji lub z tytułu wykonywania przez Organizatora przekazanych przez Uczestnika uprawnień lub naruszenia innych praw osób trzecich;
    2. potwierdza, że na każde żądanie Organizatora przedstawi, w ciągu 3 (trzech) dni od otrzymania takiego żądania za pośrednictwem wiadomości e-mail lub poczty, odpowiednie dokumenty potwierdzające stan prawny, o którym mowa w powyższym ustępie;
    3. przesyłając Organizatorowi rozwiązanie Zadania Konkursowego ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za zawarte w niej treści oraz za ewentualne naruszenie praw osób trzecich.
  2. Z chwilą dokonania Zgłoszenia, Uczestnik udziela Organizatorowi nieograniczonej czasowo i terytorialnie, nieodpłatnej i niewyłącznej licencji do korzystania ze zwycięskiego rozwiązania Zadania Konkursowego na polach eksploatacji obejmujących utrwalenie, zwielokrotnienie rozpowszechnienie w tym: wyświetlenie, odtworzenie i publiczne udostępnienie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym na potrzeby podsumowania Konkursu, w tym na Stronie Konkursu oraz na fanpage’u marki Produktu Promocyjnego, na portalu społecznościowym marki MPM – Facebook oraz Instagram
  3. Laureat upoważnia Organizatora do wykonywania praw zależnych do rozwiązania Zadania Konkursowego, w zakresie uzasadnionym wykorzystywaniem rozwiązania Zadania Konkursowego na powyższych polach eksploatacji, w tym do dokonywania modyfikacji, łączenia z innymi utworami, przekazywania innym podmiotom w celu modyfikacji, a także do upoważnienia innej osoby do wykonywania powyższych
  4. Laureat upoważnia Organizatora do wykonywania osobistych praw autorskich do rozwiązania Zadania Konkursowego oraz zobowiązuje się do niewykonywania wobec rozwiązania Zadania Konkursowego osobistych praw autorskich, a także upoważnia Organizatora do upoważnienia innej osoby do wykonywania powyższych
  5. Organizator zastrzega sobie prawo żądania od każdego z Laureatów Nagrody zawarcia pisemnej umowy z Organizatorem przenoszącej autorskie prawa majątkowe do rozwiązania Zadania Konkursowego na polach eksploatacji, o których mowa powyżej, z prawem do wykonywania praw zależnych do rozwiązania Zadania

§6. REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: icoook@mpm.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny opis i uzasadnienie reklamacji oraz datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy roszczenie związane z udziałem w Konkursie oraz treść żądania, a także adres elektroniczny do
  3. Uczestnik jest powiadamiany o decyzji za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysłanej w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Organizatora, na adres elektroniczny do komunikacji, wskazany w reklamacji złożonej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

§7. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. W odniesieniu do danych osobowych podawanych w formularzach przewidzianych Regulaminem administratorem, który wspólnie ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych jest Organizator MPM agd S.A. z siedzibą w Milanówku, kod pocztowy 05-822, ul. Brzozowa 3 wpisany do Rejestru Przedsiębiorstw KRS wydany przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 000399132,NIP: 5291798240, REGON:14580911, zwana dalej: ”Organizatorem”.
  1. Stosownie do art. 26 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), Organizator określił następujące zakresy odpowiedzialności dotyczącej wypełniania obowiązków wynikających z RODO:
    1. za zbieranie danych na potrzeby Konkursu oraz dokonywanie wszelkich innych operacji na takich danych odpowiada
    2. z uwzględnieniem powyższej zasady Organizator odpowiada w szczególności za: przestrzeganie zasad określonych w rozdziale II RODO; wykonanie obowiązków wynikających z art. 12 RODO; dopełnienie obowiązku informacyjnego określonego w 13 RODO i ewentualnie w art. 14 RODO jeśli miałby zastosowanie, realizację praw osób, których dane dotyczą, określonych w art. 15- 21 RODO, jeśli prawa te mają zastosowanie;
    3. Z MPM AGD S.A. można się kontaktować pisemnie na adres siedziby Brzozowa 3, 05-822 Milanówek.
  2. W odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązków podatkowych związanych z przyznaniem Nagród – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny – 6 ust. 1 lit. c RODO).
  3. W odniesieniu danych osobowych przetwarzanych w zakresie postępowań reklamacyjnych oraz danych zbieranych w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Organizatora – podstawą prawną przetwarzania jest 6 ust. 1 lit. f RODO.
  4. Dane osobowe są przetwarzane: w celu organizacji i przeprowadzenia Konkursu – w tym celem wyłonienia zwycięzców, przyznania Nagród i ich doręczenia zwycięzcom oraz ogłoszenia wyników Konkursu, na podstawie umowy o udział w Konkursie podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
  5. Źródłem pochodzenia danych osobowych są
  6. Podanie danych osobowych, w szczególności kompletne wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego, danych i adresu Laureata, podanie danych przy okazji składania reklamacji lub podanie danych osobowych w reklamacji jest dobrowolne, aczkolwiek jest konieczne do wzięcia udziału w Konkursie, przyznania i wydania Nagrody lub uzyskania odpowiedzi na reklamację.
  7. Uczestnik zobowiązany jest podawać wyłącznie dane prawdziwe i aktualne.

§8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 kodeks cywilny (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1740).
  2. Niniejszy Regulamin dostępny jest dla Uczestników na stronie internetowej icoook.pl oraz w siedzibie Organizatora przy ul. Brzozowa 3 , 05-822 Milanówek.
  3. Udział w konkursie wymaga akceptacji niniejszego regulaminu. Przystąpienie do Konkursu oznacza akceptację Regulaminu. Warunkiem udziału w konkursie jest również wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych koniecznych do identyfikacji uczestnika i wręczenia mu nagrody.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podmioty świadczące usługi, pocztowe, kurierskie lub telekomunikacyjne.
  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nieprawidłowości w działaniu systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przy przeprowadzeniu Konkursu. Nieprawidłowości te nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony osób biorących udział w Konkursie, w szczególności Organizator nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której Uczestnicy nadsyłając zadania konkursowe i, za pośrednictwem której Organizator kontaktuje się z Uczestnikiem.
  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z opóźnieniem lub niedoręczeniem informacji o wygranej w konkursie wynikające z błędnego podania przez Uczestnika jego numeru telefonu lub adresu e-mail.
  7. Organizator nie bierze odpowiedzialności za brak możliwości identyfikacji Uczestnika lub przekazania mu nagrody z powodu podania przez Uczestnika błędnych danych osobowych lub zmiany danych osobowych Uczestnika, o której Organizator nie został poinformowany.
  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszczerbek na zdrowiu Zwycięzcy konkursu wynikający z niewłaściwego używania przedmiotów stanowiących nagrody.
  9. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym zakresie pod warunkiem, że nie naruszy to praw nabytych Uczestników. W takim przypadku zmieniony regulamin zostanie zawieszony w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej icoook.pl Zmiany wchodzą w życie z dniem opublikowania ich na stronie internetowej Organizatora.